INFOLINIA:   800 333 808
+48 883 846 276
MÓJ KOSZYK
Koszyk jest pusty
MOJE KONTO
PRZESYŁKA GRATIS PRZY ZAKUPACH POWYŻEJ 200ZŁ NA TERENIE POLSKI
 
Zamówienia
O firmie
Regulamin
Formy płatności
Politika prywatności - Rodo
Zamówienia
Termin dostawy
Reklamacje / Zwroty
Jakość / Ceny towarów
Koszt wysyłki
Marki / Brands
Złożenie Zamówienia:
Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom Sklep American Outlet zastosował trzy sposoby złożenia zamówienia, tak aby każdy klient mógł wybrać dogodną formę zakupów w naszym sklepie.

1. Zamówienia (Oline order)
W American Outlet można dokonać zamówienia przez witrynę sklepu na www.americanoutlet.pl Po dokonaniu wyboru zakupowanego produktu wystarczy dodać produkt do koszyka przez klikniecie ikonki zamieszczonej w prawym dolnym rogu strony, ( + Do koszyka). System automatycznie przeniesie Państwa do strony (Mój koszyk), gdzie mogą Państwo skontrolować swoje zakupy i dokonać ewentualnych zmian. Następnie mogą Państwo kontynuować zakupy w naszym sklepie lub przejść do kasy poprzez kliknięcie ikony w prawym dolnym rogu (PRZEJDŹ DO KASY>). Po wybraniu opcji przejdź do kasy system przeniesie nas do strony, w której należy się zarejestrować,w przypadku gdy jesteśmy nowymi klientami. Rejestracja polega na podaniu podstawowych danych do wysyłki takich jak: ( imię nazwisko, adres do dostawy, email i telefon). W przypadku, gdy już jesteśmy klientami American Outlet należy się zalogować, o ile nie dokonaliśmy logowania się przed dokonaniem zakupu. W kolejnym etapie zakupu dokonujemy wyboru przesyłki, spośród dostępnych rodzajów transportu (patrz Dostawy). Po dokonaniu wyboru przesyłki, przechodzimy do ostatniego etapu zakupu, czyli płatności. Wybierając przycisk (PRZEJDŹ DO PŁATNOŚCI), system automatycznie przeniesie nas do potwierdzenia zamówienia. Zamówienie potwierdzamy przyciskiem (PŁAĆ PRZEZ DOTPAY ). Przechodzimy do systemów płatności w serwisie DOTPAY. Wybieramy dogodną formę płatności, (patrz METODY PŁATNOŚCI). Proszę pamiętać, iż przy wyborze metody: (płatności gotówkowe), email potwierdzający dokonanie zakupu mogą Państwo dostać znacznie później. Serwis DOTPAY potwierdzi Państwa zakup w momencie otrzymania płatności od Banku lub placówki Poczty.

2. Zamówienia (E-mail order)
Drugim sposobem dokonania zakupów w sklepie American Outlet jest złożenie zamówienia wysyłając do nas wiadomość email. Wystarczy napisać wiadomość emaila i wysłać ją na adres poczta@americanoutlet.pl. W emailu należy podać numery katalogowe wybranych produktów, określić rodzaj wysyłki (patrz Dostawy) oraz podstawowe dane do wysyłki takie jak: ( imię nazwisko, adres do dostawy, email i telefon dla kuriera). Zamówienia przez email można składać przez całą dobę 7 dni w tygodniu. Nasza obsługa będzie je realizować od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 22:00, oraz w soboty od 08:00 do 16:00. Po złożeniu zamówienia przez email nasza obsługa wyśle do Państwa wiadomość zwrotną z potwierdzeniem złożenia zamówienia oraz danymi do dalszego procesowania zamówienia.

3. Zamówienia (Phone order)
Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom uruchomiliśmy możliwość złożenia zamówienia przez telefon. Specjalnie dla Państwa uruchomiliśmy bezpłatną infolinię czynną od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 22:00 oraz w soboty od 08:00 do 16:00. Dzwoniąc pod nr tel 800-333-808 lub tel kom. +48-883-846-276, nasza obsługa przyjmie od Państwa zamówienie na wybrane produkty. Wystarczy przygotować nr katalogowe wybranych produktów oraz podstawowe dane do wysyłki wraz z adresem email oraz nr telefonu do kontaktu dla kuriera. Nasza wykwalifikowana obsługa jest do Państwa dyspozycji, pomoże Państwu dokonać zakupu jak i również doradzi Państwu, aby zakupy w American Outlet stały się dla Państwa przyjemnością.