INFOLINIA:   800 333 808
+48 883 846 276
MÓJ KOSZYK
Koszyk jest pusty
MOJE KONTO
PRZESYŁKA GRATIS PRZY ZAKUPACH POWYŻEJ 200ZŁ NA TERENIE POLSKI
 
Reklamacje i zwroty
O firmie
Formy płatności
Politika prywatności - RODO
Zamówienia
Wysyłka i czas realizacji
Reklamacje i zwroty
Jakość / Ceny towarów
Marki / Brands
Zwroty
Gwarantujemy prawo zwrotu zamówionego, lecz nieużywanego towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Towar nie spełniający Państwa oczekiwań należy przesłać do Firmy American Outlet. Firma American Outlet, nie zwraca kosztów poniesionych w związku z wysyłką zamówienia do klienta. Zwracany towar powinien być nieużywany, czysty, pozbawiony zapachów i zawierać wszystkie metki, jakie posiadał w momencie jego otrzymania. Towar oferowany w katalogu jako komplet należy odesłać w całości. Prosimy o dotrzymanie określonego terminu zwrotu. Zawsze starannie i z wielką dbałością pakujemy wysłane towary. Dlatego też prosimy o staranne zapakowanie zwracanego towaru, co pozwoli na bezpieczne dotarcie przesyłki do nas. Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Zwrotowi nie podlega koszt odesłania towaru do sklepu. Jeżeli produkt zamawiany na wymianę jest droższy od produktu zwracanego, American Outlet poinformuje klienta o wysokości dopłaty, po otrzymaniu przesyłki zwrotnej. W przypadku niezgodności towaru z umową wynikającą z błędnej realizacji zamówienia przez American Outlet, Klient ma obowiązek powiadomić sklep o niezgodności w terminie do 14 dni od otrzymania towaru. Wówczas wtedy sklep zobowiązuje się do zwrotu pełnych kosztów zamówienia oraz wysyłki do sklepu towaru niezgodnego z zamówieniem. Produkty można odesłać na poniższych adres:
American Outlet
ul. Rzemieślnicza 7
09-100 Płońsk
Po odebraniu zwróconej paczki i sprawdzeniu przez kontrolera jakości zwróconego towaru, wyślemy pieniądze na wskazane konto lub dokonamy wymiany, w zależności od złożonej dyspozycji. Bardzo prosimy o dostarczenie nr konta bankowego, na który zostaną zwrócone środki drogą mailową lub o dołączenie do przesyłki ze zwracanym towarem.
Reklamacje
W przypadku reklamacji prosimy o kontakt mailowy: poczta@americanoutlet.pl. lub o kontakt z bezpłatną infolinię czynną od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 22:00 oraz w soboty od 08:00 do 16:00. Dzwoniąc pod nr tel: 800-333-808 lub tel: kom. +48-883-846-276, nasza obsługa przyjmie od Państwa reklamacje. Każdy towar kupiony w naszym sklepie może zostać zareklamowany i zwrócony w ciągu 30 dni od daty zakupu, jeśli posiada wady fabryczne, lub wady powstałe w tym terminie na skutek wad produkcyjnych. W takim przypadku prosimy o odesłanie towaru na jeden z poniższych adresów wraz opisem przyczyn reklamacji. Przyczynę reklamacji można również wysłać na adres mailowy: poczta@americanoutlet.pl.. Firma American Outlet nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. Sklep zastrzega sobie termin 30 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji od dnia jej wpłynięcia. Po odebraniu zwróconej przesyłki, sprawdzeniu przez kontrolera jakości reklamowanego towaru oraz pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, Firma American Outlet dokona wymiany na nowy produkt. W przypadku, gdy nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci środki w ciągu 14 dni roboczych, przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta, lub zaproponuje mu inne, dostępne w sklepie towary. Reklamowane towary można odesłać na odesłać na poniższych adres:
American Outlet
ul. Rzemieślnicza 7
09-100 Płońsk