INFOLINIA:   800 333 808
+48 883 846 276
MÓJ KOSZYK
Koszyk jest pusty
MOJE KONTO
PRZESYŁKA GRATIS PRZY ZAKUPACH POWYŻEJ 200ZŁ NA TERENIE POLSKI
American Outlet
 
Tommy Hilfiger, Michael Kors, Fossil, Guess
Tommy Hilfiger, Michael Kors, Fossil, Guess
Tommy Hilfiger, Michael Kors, Fossil, Guess
Reklamacje / Zwroty
O firmie
Regulamin
Formy płatności
Ochrona prywatności
Zamówienia
Termin dostawy
Reklamacje / Zwroty
Jakość / Ceny towarów
Koszt wysyłki
Marki / Brands
Rekamacje
W przypadku reklamacji prosimy o kontakt na adres: poczta@americanoutlet.pl. Każdy towar kupiony w naszym sklepie może zostać wymieniony do 30 dni, jeśli posiada wady fabryczne. W takim przypadku prosimy o odesłanie towaru zwykłą przesyłką pocztową i opisem przyczyn reklamacji. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. Koszty odesłania towaru reklamowanego sklep zwróci po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Sklep ma na rozpatrzenie reklamacji 10 dni roboczych od dnia jej wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy i nieuszkodzony. W przypadku, gdy nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci klientowi wpłaconą za produkt kwotę lub zaproponuje mu inne, dostępne w sklepie towary.
Zwroty
Gwarantujemy prawo zwrotu zamówionego, lecz nieużywanego towaru w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Towar nie spełniający Państwa oczekiwań należy przesłać do American Outlet na własny koszt. Zwracany towar powinien być nieużywany, czysty, pozbawiony zapachów i zawierać wszystkie metki, jakie posiadał w momencie jego otrzymania. Towar oferowany w katalogu jako komplet należy odesłać w całości. Prosimy o dotrzymanie określonego terminu zwrotu. Zawsze starannie i z wielką dbałością pakujemy wysłane rzeczy – bezwględnie prosimy o to samo w przypadku odsyłki. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 10 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Zwrotowi nie podlega koszt odesłania towaru do sklepu. Jeżeli produkt zamawiany na wymianę jest droższy od prodktu zwracanego, American Outlet poinformuje klienta o wysokości dopłaty, po otrzymaniu przesyłki zwrotnej. W przypadku niezgodności towaru z umową wynikającą z będnej realizacji zamówienia przez American Outlet, Klient ma obowiązek powiadomić sklep o niezgodności w terminie do 10 dni od otrzymania towaru. Sklep zobowiązany jest to zwrotu kosztów wysyłki do sklepu towaru niezgodnego z zamówieniem.
W razie dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z oblsugą sklepu pod poczta@americanoutlet.pl. Zawsze chętnie odpowiemy na wszystkie pytania. Czekamy również na ewentualne sugestie, co do funkcjonowania naszekgo sklepu. Są one mile widziane i na pewno zostaną uwzględnione w jego dalszej działalności.